loading...
نایت موزیک | بزرگترین سایت آهنگ
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط ندا در تاریخ 1394/05/29 و 17:43 دقیقه ارسال شده است

ریدم تو کله همتون

این نظر توسط nedy در تاریخ 1393/01/20 و 20:31 دقیقه ارسال شده است

منو ببر به سمت خواب و خاطره
چرا میخوای اسمم از یادت بره
منو بکش ولی نو باید برم
اخه چرا کی گفته من مقصرم

تو شونتو نمیسپری به هق هقم
بمون بمون کنار قلب عاشقم
فقط بزار یه بار دیگه ببینمت
از این به بعد من میمونم و قفس

ببخش اگه تورو گرفتم از خودت
ببخش اگه مزاحم دلت شدم
اگه یه ریز از این علاقه دم زدم
منو ببخش اگه سکوتتو به هم زدم

تو کوچه ها نمیشه بی تو پرسه زد
نشونیتو نمیده هیچکسی به من
کجا برم چرا نمیرسم به تو
کجا یی پس چرا نمیرسی به من

تو شونه تو نمیسپری به هق هقم
بمون بمون کنار قلب عاشقم
فقط بزار یه بار دیگه ببینمت
از این به بعد من میمونم و قفس

ببخش اگه تورو گرفتم از خودت
ببخش اگه مزاحم دلت شدم
اگه یه ریز از این علاقه دم زدم
ببخش اگه سکوتتو به هم زدم

عشق همیشگی من.پویا بیاتیشکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شما دوست دارید از آهنگ های کدام خواننده در سایت قرار داده شود؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 464
  • کل نظرات : 64
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 580
  • آی پی امروز : 248
  • آی پی دیروز : 19
  • بازدید امروز : 404
  • باردید دیروز : 22
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 404
  • بازدید ماه : 1,577
  • بازدید سال : 12,091
  • بازدید کلی : 581,572